Presentació AMPA

meeting-1219540_960_720L’Associació de Mares i Pares (AMPA) dels alumnes de l’Escola Renaixença està formada per pares i mares de l’escola. És un motor per a la dinàmica escolar i té com objectius participar i ajudar en el funcionament del centre i contribuir a l’assoliment de nivells òptims de qualitat en totes les activitats en què participen els nostres fills i filles.

Estem convençuts que l’educació dels nostres fills i filles és una responsabilitat compartida. Les mares i pares fan un esforç personal i econòmic (a través de quotes) per tal que l’escola tingui els mitjans necessaris per funcionar de manera òptima.

Et convidem a participar, tenir un paper actiu en el projecte educatiu de l’escola, i conèixer de prop què fan els nostres fills/filles. La nostra associació és de caràcter obert i participatiu i està sempre oberta a noves incorporacions.

La teva participació depèn del temps que vulguis i puguis dedicar: de forma puntual, sense adquirir responsabilitats permanents ni compromís de continuïtat, ajudant en aquelles tasques que et sigui possible regularment, col·laborant amb alguna comissió de treball, etc.

Objectius AMPA

• Promoure la participació de pares i mares a la comunitat educativa.
  • Afavorir la conciliació de la vida laboral i familiar.
  • Ampliar els espais d’educació i socialització de l’alumnat.
  • Realitzar accions que contribueixin a la millora de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles.

Que puc fer?